Home Page

Anna  MALINOWSKI

 

 Anna Malinowski è nata il 19 marzo del 1961 a Piotrkow Trybunalski una città polacca 50 Km a sud di Lodz ma non ci ha pensato due volte a lasciare il suo Paese quando la libertà cominciava a venire meno. Nel 1981 si trasferì a Berlino e un anno dopo si stabilì a Skotbu dove vive tuttora.

 Si era diplomata in Patria e si è laureata all'Università di Oslo e dopo aver lavorato qualche anno nella Xocai Healthy Chocolate, ora è associata come indipendente con l'Asea Team Norge della sua città, un piacevole centro che si trova circa 35 Km. a sud della capitale.

 Come bridgista ha colto i suoi migliori risultati partecipando alla Squadra Femminile Europea che ha vinto lo IOC Grand Prix del 2000 e vincendo il Campionato Transnazionale Europeo a Squadre Miste del 2009.

  Anna Malinowski was born on March 19, 1961 in Piotrkow Trybunalski a Polish town 50 Km south of Lodz but did not think twice to leave his country when freedom was beginning to wane.

In 1981 he moved to Berlin and a year later settled in Skotbu where he still lives.

She graduated in the country and is a graduate of the University of Oslo and after working a few years in the Xocai Healthy Chocolate, is now associated as an independent with the Asea Team Norge his city, which is located about 35 km south of the capital.

As a bridge player took her best results by participating in the European Women Team that won the IOC Grand Prix of 2000 and winning the European Transnational Mixed Teams in 2009.

Indice / Index

Precedente / Previous

Successivo / Next